Kalispera (fortsättn)!


O så följer här fler bilder från min magiska resa med Fröken Mitten...




Iiiiiihhhh!!!


Givet efter en dag vid poolen - fulwhisky o kanderade mandlar!


Mmmmmera mat. Svärdfisk o bakad potatis vare här.


O så mera glass givetvis :)


Här sitter vi på en buss på väg mot en hamn"stad"...


... för att hitta åka lite glasbotten-båt!


JAG ♥ GREKLAND


Första stoppet i sikte. En öde ö med bara vita strandremsor o lummiga berg.
Detta är paradiset.


Brooke Shields i Blå Lagunen? Nepp, bara jag :)


Vackra bilder på en vacker tjej med vacker bakgrund.








Lite medhavd picnic


Lite besök i blå grottor...


... har man väl gjort förr men den här gången var det såklart något särskilt :)


Ser ni? Där är den :) Det var omöjligt att fånga bild på dem över ytan då de bara kom upp snabbt för att dyka ner igen men vilka HÄRLIGA djur!!!


Aaaaaalla ville kolla genom glasgolvet för att se dem på nära håll...


Min Vera. Och min öl.


Nyvaken o nöjd tjej. Hennes namnsdag o vi käkar frukost på vår favoritrestaurang!


Mjölk, flingor, äppeljuice, rostat bröd... och scrambled eggs till mamsen :)


Kärlek.


Sista middagen på favoritrestaurangen.


Så blev jag fotograferad också :)


Världens, och då menar jag VÄRLDENS godaste Gyro. Jesus Kristus.


Firar veckan som gått med en runda minigolf på universums finaste bana.


Vem vann? Fröken Mitten såklart :) På hennes namnsdag o allt :)


Hej då Zakynthos. Hoppas vi ses igen!










Kommentarer
Postat av: Mon

Ohhhh vilka härliga bilder. Ser ju nästan likadant ut som när vi var i Grekland ju... :)

Ni ser ut att ha haft en underbar resa!

Kram M

2011-06-09 @ 22:41:45
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fantastiskt!!!

2011-06-12 @ 12:49:29
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0