Slut som artist...


... men världens lyckligaste ändå :) Jag är så lycklig över att mina flickor mår bra, att vi får vara friska, att vi har tak över våra huvuden, att vi har pengar på fickan, att jag har världens finaste sambo som tar hand om oss, att vi bor finare än finast, att jag har en fantastisk familj, att jag har jättefina vänner, att jag har ett underbart jobb och att jag är jag.


Visst vill mycket ha mer, så är det ju. Jag önskar jag kunde slippa ha separationsångest, att jag fick rå om mina tjejer jämt och att jag hade mer tid för min träning, mitt jobb och allt annat. Men men, man kan ju inte få allt :)

Här följer lite bilder från senaste tiden.


Lilla Hon i väntan på att äntligen få ta hål i öronen :)


Stolt snart femåring. Inte en tår. Inte ett pip. Ett litet "aj" efter första hålet. Sedan inget mer.


Sommarfest på dagis. Här är Lilla Hon (till höger) o hennes bästis. Söta!!


"Törnrosa var ett vackert barn, vackert barn, vackert barn..."


Efter middag bestående av råa korvar (bad bad mother som inte orkade vänta på grillen) fick vi glass m strössel.


Min fina Fröken Mitten.


Mycket poolchill blirre...


Underbar afton med alla fina vänner o resp. Grillmiddag, drinkar, lekar, nattbad och dans...
tog min sista STORA whisky klockan 05:00 o klockan 06:00 gick vi o lade oss. Jesus.


Tre stycken badbrudar.


Ett måste dagen efter :)


Med jobbet på Josefinas. Fantastisk kväll.


Med champaaaansssccchhh o frukt...


... samt VÄRLDENS godaste buffé. Jag skämtar inte när jag säger att det var den godaste maten jag ätit! Någonsin!


Midsommarfirande hos morsan. Här är min fantastiskt vackra syster.


Små myskusiner.


Efter kvällsbad är det skönt att värma sig hos älsklingsmormor.


FAVORITBILD! Fröken Mitten när hon är som vackrast.


Min coola stora tjej.


Världens bästa svåger o minigrisen.


Lillbonus med familj.


Uppladdning med rosé.


Lilla Hon o Minigrisen har plockat blommor :)


Dags för FEMKAMP! Givna lekledare är Äldsta o morbror/svåger.


Kasta stövel :)


Midsommarmiddag på pooldäck. Maten är ALLTID godare än godast hos morsan o mr G.

TACK ÄLSKADE NI FÖR EN FANTASTISK MIDSOMMAR ♥




Hemma igen. Fröken Mitten o Lilla Hon i egen "mammagrupp".


Lite gräsklippning :)


Min bebis.


Kan säga att vi har poolen öppen VARJE dag när de små är här. De är mer under vatten än över.
Det är så underbart!!


Fröken Mitten o jag på VC i igår morse. Ögoninflammation tror man så nu droppas det i ögonen morgon o kväll. Jag börjar dock tro att det inte är så... jag tror stackarn har blivit gräsallergiker eller något, ty hon har det sämre på kvällarna när hon varit ute hela dagen. Får se vad vi gör. Provar dessa droppar ett par dagar nu o blir det inte bättre får hon ta en tur till doktorn igen tycker jag.


Så.... så har det sett ut på sistone :) Sjukt spännande va?

Och vad händer framöver då? Jo, egentligen skulle jag o älsklingen min till Borlänge på fredag men jag bangade ur så syrran o svågern får ge VIP-biljetterna till svågerns bror m flickvän istället.

Känns skönt att ha bestämt det. Har haft lite ångest. Jag har ju länge velat gå på festivalen, men känner att nääää jag behöver ha en jäkla helg utan några som helst planer... så nu blir det bara för mig o A att vara hemma o rå om varandra.

Nästa vecka blir det klättring igen :) Delkurs två som innehåller både teori- samt praktikprov. Tjohoooo, sedan har jag o älsklings-Nellan grönt kort minsann!!!

En AW med Nellan o några gamla kollegor stundar också senare i veckan. Blir hemskt trevligt känner jag på mig. Och så skall jag till tanten igen!! Min varma, härliga tant. Blir spännande att se vad jag lär mig nästa gång.


Nu skall jag sortera lite tvätt för att sedan gå o lägga mig. Imorgon blir det jobba hemma igen, med alla tre flickor. Det är inte någon lek, men det funkar bra ändå. Några älgbröl har det blivit men imorgon har jag bestämt mig för att köra en "skäll-fri" dag igen. Funkade sist jag fokade så jag hoppas det gör det igen :)


Imorgon är förövrigt sista dagen denna vecka med dem. UUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSCCCCHHHHHH. Känner direkt jag tänker på det att jag får klump i magen.

Tant-mantra. Tant-mantra.


Sov gott y'all.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Se inte varannan torsdag som en ångestdag, försök tänka tvärtom. Idag är dagen då du tänker tillbaka på vilken underbar vecka ni haft, allt roligt barnen sagt och gjort, all kärlek som svämmar över i ert hem, alla roliga aktiviteter ni sysselsatt er med. Se inte dagen som ett, farväl vi ses om en vecka... Tänk istället, "Vi ses snart igen! Snart har vi en till kärleksvecka framför oss du kommer göra den till lika magisk som alltid!"



Underbara bilder som alltid! Man ser i flickornas ögon att dem gnistrar av lycka! Det är något du kan leva på och som kan ta bort ångesten och klumpen i magen! Barnen mår bra!



Underbara bilder som alltid! Du har verkligen allt man kan önska sig, FruP! Försök nu att fokusera på glädjeämnena i livet, dom tar tids nog över klumpen i magen och ångesten kommer försvinna. Man lär sig hantera den, du är stark och jag vet att du kommer fixa det galant! Du har familjen,kärleken, vännerna och sist men inte minst, du har tanten! <3



Efter att återigen sett bilder från ert underbara hus ser jag mycket fram emot den där vinkvällen vid poolkanten! Vi får f-n ta och boka in det snart! Annars får det väl bli skridkoåkning där i vinter, med varmt choklad och äggmacka! ;-)



Nu ska jag nanna kudden!

Hoppas du redan sover gott!<3

2011-06-30 @ 02:33:29
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Åååh helt underbara bilder!!!! Vilka fina tjejer du har, ett underbart hem..... Ni bor ju i idyllen! Håller med A här ovan.



Sen vill jag gärna vina vid den där poolkanten snart?



Puss min vän

2011-06-30 @ 06:40:55
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: jama

Åh ni är så fina, hela bunten <3



Vinkväll verkar sannerligen efterfrågas. Jag går snaaaaaart på semester. Bara en dag kvar. Nästa vecka Gotland. Kan vi inte ta en spontan vinkväll nån vardag om det visar sig att vi alla har semester. Jag kan dessutom cykla över på två röda (ja om inte mr M har nåt inbokat).



KRAMAR

2011-06-30 @ 20:22:49
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag kan i stort sett varje dag... har en del små-trippar inbokade men annars är jag ju sjukskriven och hemma.



Kom med ett datum nu, tjejer!!!

<3

2011-06-30 @ 21:55:16
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0