Magi


Aaa att helgen som var var magisk är det väl ingen som undgått? Tänkte bjuda på några bilder här hur som helst.



Genrepet i fredags blev kanon. Precis som vi tänkt. Perfekta platser. Glada och förväntansfulla barn!


Ja, ni ser ju själva hur bra vi satt!

Småtjejerna dansade o sjöng till Linda och Saade. Stortjejerna satt och dumlog till Danny :) Men den här stortjejen (läs jag) flippade totalt när Swingfly lirade. Jag fick tokspel o Äldsta drog i min ärm flera gånger o tyckte jag var piiiiiinsam :)


Här sitter Äldsta heeeelt paralyserad av hennes favorit - Varga. Det var vackert att se (även om mamman tycker låten suger).

Fredagen blev sen. Vi stupade i säng, jag o Äldsta. Lyxigt att få umgås så där på tu man hand. Äta lugn frukost ihop o bara vara. Lämnade henne hos sin pappa lördag fm.

Stora älsklingen kom o hämtade mig o vi begav oss till stan. Där mötte jag upp syrran på centralstationen o vi gick en runda på stan i den sköna vårsolen...


... tog en kaffe o bara snackade skit.

Sedan hem till lägenheten o piffa! Taxi till Globen o in i logen.


Detta var vår utsikt. I logen fanns även, förutom självaste Loreen o alla andra, en storbildsskärm och högtalare. Så vi var liksom som i ett vardagsrum mitt i Globen. Hyfsat majjigt.


Fantastisk mat. Hamburgare o bärs i stora mängder. Mer behövs ju inte :)


Jag o lillasyster utanför Globen.

Vi är hyfsat nöjda allihopa med resultatet. Saade kan ju göra succé?

Vi sket i efterfesten o åkte istället hem o spelade musik. Vi har alla fått dille på country så det blev temat :)
Vi har beslutat att jag o A skall ha en stor, fläskig countryfest i sommar! Barbecue o hela skiten :)

Vi sov ut och på söndag morgon/fm gick jag och syrran en repa i parken.


Klart Norrköping-jäntan skall få se sessans och prinsens slott :)

Efter en monsterfrulle o lite dusch så skjutsade A oss till Cirkus där vi fick njuta av Skäringer i 2,5 timmar!




En magihelg mao!

Kommentarer
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma

Men bruttan!!! VILKEN HELG.... vilken jäkla LYXIG helg. Du har ju gjort allt på en helg som jag inte ens hunnit på ett år.



FASEN vad kul...unnar dig det!!!



KRAM

2011-03-15 @ 18:02:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag säger bara MAAAGGGGIIIII! Åsså puss:)

2011-03-15 @ 19:23:18
Postat av: anniskattis

Nära nog perfekt helg va! Med lite lagoma krav i veckorna har du snart en bra balans igen tror jag.

2011-03-15 @ 19:23:35
Postat av: Fru P

Japp Anniskattis, snart så - fokus balans :)

2011-03-16 @ 14:05:41
Postat av: Fru P

Japp Anniskattis, snart så - fokus balans :)

2011-03-16 @ 14:05:56
Postat av: jama

Säger som Nina - du hann med mer saker under en helg än va en annan hinner på ett eller flera år, haha.



Wuuuuunderbart!



Kram.

2011-03-16 @ 21:42:15
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0