Tre dagars total magi!


Att lämna ifrån mig ungarna på fredagar är det värsta jag vet. Det brukar jag ju tjöta om, om inte här så hela tiden på Facebook. Det skär i hjärtat och magen knyter sig.

Imorgon är dock en annorlunda fredag :)

Jag får behålla Äldsta och vi skall tillsammans med hennes kompis o mamma till Globen för att kolla på genrepet! Värsta tjejkvällen mao. Skall bli såååå majjigt och Äldsta ser såklart fram emot det mer än självaste julafton :)

Hon har t om köpt nya kläder som hon skall ha just för detta tillfälle :)

Sedan får hon sova hos mig och lämnas till pappan lördag förmiddag. Då får jag även tillfället att pussa extra på mina två yngsta :) BONUS!

Så på lördag då rå... då kommer ju syrran in till stan!!!! Det skall bli så himla, himla underbart... och vet ni vad vi skall göra? Johoooooo rååååååå - vi skall till Globen o kolla på RIKTIGA finalen!!! A som varit så underbar o fixat biljetter både till fredagen o lördagen skall med på lördag kväll också!

TACK ÄLSKLING!

Syrran skrek sönder mitt öra igår när jag ringde o berättade :)

Så sover hon över i stan och på söndag - nä men då skall vi två gå på Mia Skäringer.


TRE DAGARS TOTAL MAGI!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, så spännande! :)

Lova att slänga in ett inlägg här med lite inside-information efter fredagens genrep.

Men alltså... vad ska vi göra för att inte Bengtzing eller Varga ska vinna? Jag blir helt nervös av tanken...

Ha det bäst!

Kram!

2011-03-10 @ 20:43:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

Iiiiiiiiiiiiiiiiiii

2011-03-10 @ 22:18:30
Postat av: Fru P

Camilla, ja jag skall försöka hinna med det innan lördag :) Bengtzing eller Varga KAN inte vinna. Det finns väl ingen normal människa som ringer o röstar de vidare?? Som representanter för Sverige i den stora tävlingen?? Då flyttar jag o byter medborgarskap :)

2011-03-11 @ 09:04:05
Postat av: jama

Jag är så avis såååå avis på din grymma helg. Fy fasen va sköj!



Tänk om man ändå hade en syster.....



...och en sån karl som överraskar sådär....hmmpf!



Ha det WUUUNDERBART!

2011-03-11 @ 17:23:30
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ikväll vann Saade o Danny publiken. Jag erkänner att jag är lite kär i den där Danny... men jag var inte ensam gammal myscha i publiken som satt o dumlog :) Nåväl, pojkarna fick mest applåder men jag står fast vid att Swingfly är BÄST! Jävla drag asså! The Moniker är min nr 2. Glada låtjävel! I år är nästan alla låtar hundra... det finns bara tre st låtar jag skulle gråta av om de vann o det är Varga, Linda B o The Playtones! Annars får egentligen vilken som helst vinna... Sanna har jag aldrig varit så förtjust i så den behöver heller inte vinna.

2011-03-11 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0