Min stora duktiga tjej!


Ibland får Äldsta cykla hem direkt efter skolan och vara hemma själv tills jag kommer hem. Det är ju ett par timmar och jag skulle inte tillåta det om jag inte litade på henne till 100%. Det gör jag.

Ett tecken på att hon är stor, duktig och pålitlig fick jag idag :)

Som alltid skall hon ringa till mig från sin mobil innan hon lämnar skolan och sedan direkt när hon kommer hem.

Hon ringde för en stund sedan... "Skall sätta mig på cykeln IGEN nu mamma. Jag åkte nämligen hem men då kom jag på att jag inte hade ringt o så glömde jag mobilen i skolan så jag cyklade tillbaka. Ringer när jag kommer hem!"


Underbara, pålitliga ungjävel ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju det jag sagt hela tiden, sen jag från början läst din blogg... dina barn är speciella! Väluppfostrade,fina, söta små prinsessor som kommer gå långt i livet! Ska fanimig gå en kurs i barnuppfostran hos dig den dagen det är dags! :-)



Puss

Alexandra

2011-05-16 @ 16:51:16
Postat av: helena

UNDERBART !!!!

2011-05-16 @ 20:47:13
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: Fru P

Alex, hi hi vet inte om de är så väluppfostrade helt ärligt... och du skall nog inte gå till mig på kurs ty jag är inte helt konsekvent :-S Jag är en äkta kappvändare skulle jag säga... tyvärr. Men jag hoppas att jag lyckas med att fostra upp GLADA och ÄRLIGA flickor iaf :) Puss på dig.



Och dig, Helena :)

2011-05-17 @ 09:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0