Mindre än två veckor kvar...


... exakt den här tiden om 14 dagar sitter jag och Fröken Mitten vid poolkanten med varsin glass i handen och finurlar på vad vi skall hitta på.

Det blir HENNES semester. Hennes ord är min lag. Vill hon hänga vid poolen hela dagen så gör vi det. Vill hon gå och shoppa badringar och solglasögon så gör vi det. Vill hon gå till stranden och kika på alla havssköldpaddor så gör vi det. Vill hon ta en trampbåtstur så gör vi det. Vill hon spela Fia med knuff under parasollet så gör vi det (fast jag kommer med all sannolikhet att sitta med min kropp utanför skuggan).



Ni må tro att jag längtar! Det gör hon också! Pratade med henne igår i telefonen och hon har inget annat i tankarna. Hon kommer missa en uppvisning i skolan där hon skulle spela ett salladsblad (?!) men hon sade "det blir ÄNNU roligare i Grrrrrrekland mamma".

Åh.

"Vilket land i Grekland ska vi till egentligen mamma?" Sötnos.





Nedräkning big time ♥



Kommentarer
Postat av: Fisen

Underbart!

Men skrattar på mig...hur 17 spelar man ett salladsblad... bland det roligaste jag hört :-))

KRAM till Dig

2011-05-11 @ 15:39:42
Postat av: Fru P

Fisen, DET undrar jag också :) Hon skall få visa mig så fort vi ses :) Kram tillbaka!

2011-05-11 @ 15:40:57
Postat av: jama

Fy 17 vad härligt!!



Förstår att hon hellre är i Grekland än showar som ett salladsblad..hihi.



Låter supermysigt, min grabb skulle oxå hellre vara där en uppträda, han har lite prestationsångest, gillar inte alls sånt där.



Kram

2011-05-11 @ 20:27:37
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: helena

Ohh jag vill oxå!!!!!

2011-05-12 @ 22:12:56
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: Tolstoy

Salladsblad är verkligen ett ?, jag vill också veta hur man spelar det! Skulle hon ha varit ett helt huvud eller bara ett litet blad på en tallrik eller i en hamburgare?

Intressant, ha det bäst i "the hårig kille with the hajtand" landet! Njuuuuuuuut!! Puss

2011-05-15 @ 01:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0