Några bilder...


... enligt löfte kommer här! Inte jättebra bilder, men man får sig kanske en liten aning om hur det ser ut :)


Helgen var MAGISK kan jag säga. Helt rätt tid att flytta in i ett hus! Jag låg mest o slappade i en solstol (medan A svettades med snickarbältet) men vi hann med massor och det är för jävla roligt när man ser vad fint det kommer att bli! I helgen var vi o köpte grill, utemöbler och massa andra braiga saker som man borde ha när man bor som vi gör.

Här kommer lite bilder då rå.


Fröken Mittens rum.


Fröken Mittens rum.


Fröken Mittens rum.


Äldstas rum.


Äldstas rum.


Lilla Hons rum.


Lilla Hons rum.


Lilla Hons rum.


Vardagsrummet nere.


Köket.


Vardagsrummet nere.


Vardagsrummet nere.


Från altandörren in.


Entrésidan.


Från vardagsrummet nere... ut.


Liten bit av tomten till vänster om pooldäck och altan.



Har inte tagit bilder på vårt sovrum, på barnens vardagsrum, på badrummen eller på "loftet" (gästrummen ovanför garaget) men de kommer säkert inom kort :)

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: jama

Åh vad jag GILLAR!!!!!! Högt i tak, o en braskamin!!! Och köket - GOLVET I löv it (enda plastis som är godkänt;) )



Måste måste måste se irl snaaaaaaaarast!!

Kram på dig

2011-05-09 @ 19:03:35
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Asså Asså asså shit va fiiint!!

2011-05-09 @ 19:32:33
Postat av: Helena

Oh vad härligt..Men vilken ordning ni har fått ..REDAN!!!!! vi flyttade in i oktober och vi har ff inte fått ordning, inga sladdar är spikade och vi är ff inte riktigt överens om vilken stil vi ska ha..



Hade jag haft ett fetare bankkort hade jag köpt det jag ville ha..men..mannen och jag tycker inte riktigt lika så bruno mattsson bordet som jag vill ha hade nog inte kommit in i vardagsrummet iaf..så lika bra att man är pank då´ra typ :p



Har ni flyttat långt i från där ni bodde innan eller kan flickorna gå kvar i samma skola? Kan sammanfatta mig en gång till..min stil, enkelt, stilrent och supernajjjs..grattis till er!

2011-05-09 @ 21:51:57
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: A

Men ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Vad härligt det ser ut.

Vilken hus-sug jag får nu!!!

Lyllosar!

2011-05-09 @ 22:44:42
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

Tack hörni, ja det känns jättebra! Den här årstiden asså... inte så tokigt att bo i hus nu!!



Helena, jo vi bor kvar i samma håla. Ännu närmare dagis o skola :)



Kram till er alla!

2011-05-10 @ 08:13:54
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, det är ju LJUVLIGT!



Jag vill verkligen komma och hälsa på!



Förresten, jag vill oxå ha en tant! Har du en bra tant och var finns hon?



PUSS

2011-05-10 @ 10:00:33
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Monkan

Vilket tjusigt hus ni skaffat er... Lite avis på poolen där du kan ligga & smutta på drinken! :)

Ha d gott!

2011-05-12 @ 22:05:01
URL: http://mrsevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0