Min dröm.

Natten till idag var MAGISK. Jag hade världens bästa dröm och den var så tydlig, så verklig, så underbar. När jag vaknade i morse så blev jag på riktigt ledsen. Jag blev så besviken. Det var ju så härligt.



Som en fjortis drömde jag om mina största idoler i världen. Red Hot Chilipeppers. Jag skickade ett meddelande till dem via deras fanpage där jag bad dem komma till Sverige för en privat spelning. Bara för mig. Det var en ren chansning, jag förstod ju att det aldrig skulle ske.


Men se där hade jag fel.


De kom! Vi dundrade runt i stan på massor av fester tillsammans och de var såååå måna om mig. Vart vi än gick så höll de om mig, såg till att jag alltid hade något i glaset, såg till att jag slapp trängas, såg till att jag fick gå först och framför allt såg till att tydligt visade alla att de hängde med MIG.


Jag kan fortfarande höra Flea's hesa röst säga "we're with Malin [mälin]" och "this is our close friend Malin [mälin]". Jag var förstås EXTREMT mallig.


Jag fick massor av komplimanger o kände mig som värsta drottningen! Allt var så jäkla verkligt! Jag minns DETALJER. Sjuka detaljer.



En grej som är extra tydlig är att Flea (åter igen) och jag var ute på gatan o rökte. Han drog mig i tröjan o tog mig lite bort från folkmassorna. Så sa han "Malin [mälin], you have weird eyes. Weird. But very beautiful."
Fatta sjukt.


Jag minns så väl att jag rodnade. Att jag blev jättevarm om öronen. Och pep tillbaka ett tack :)


Jag tog en MASSA kort med mobilen också. Jag såg till att bli fotat tillsammans med alla i bandet. Flest foton var det på mig & Flea och på mig & Anthony. Självklart.


När de sedan skulle köra den privata spelningen bara för mig så vaknade jag. DET VAR INTE ROLIGT!!!!



När jag vaknade var jag tvungen att kolla i telefonen efter alla foton. Ty jag kände att det var så verkligt.


USCH vad ledsen jag blev när jag insåg att det bara var en löjlig dröm.


Jag vill ju hänga med de där gubbarna på RIKTIGT.



/Fjortisen

Kommentarer
Postat av: Tolstoy

Åhhhh, vad besviken man blir när man inser att det inte är sant!!

Är det snusstoppet som skapar dessa sjuka drömmar tro?

Ses snart!

Kram på dig

2011-10-06 @ 21:50:54
Postat av: Nellan

Åååh Mälin, du är för härlig!!

2011-10-06 @ 23:12:26
Postat av: helena

ha ha vilken dröm..För det mesta känns det faktiskt som om jag har det bättre i mina drömmar än IRL..

2011-10-09 @ 14:29:10
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0