Nio år.


Idag är det nio år sedan hon kom till världen. Min vackra, kloka och fantastiska flicka. Det är inte klokt hur fort tiden går... jag minns ju hennes födelse som om det var igår.

Eller nä. Inte riktigt så. Jag är tvungen att läsa förlossningsberättelsen då o då för att komma ihåg. Det var inte helt smärtfritt kan jag lova :) Men så var hon ju först. Och jag var inte rutinerad alls, som med de två andra.

Men men, varje år tjötar jag om det så det slipper ni nu :)


Kan detta vara världens vackraste bebis?


Ja det kan det.

Var jag än gick så flockades det kring min bebis. Alla var så förtjusta. Jag glömmer aldrig när vi var på Astrid Lindgrens Barnsjukhus då vi skulle skriva in oss i receptionen... tanten bakom disken ropade efter sina kollegor som kom och beskådade flickebarnet. "Titta hörni, ett äkta A-barn!" sa hon till sina kollegor som slog ihop sina händer och lade huvudena på sned.

Äldsta är fortfarande obeskrivligt vacker. Vår lilla Bambi.


Gud vad jag älskar dig gumman ♥ Grattis min skatt.


Kommentarer
Postat av: Mormor

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlsade barnbarn!

2011-09-14 @ 16:44:21
Postat av: jama

Det är nåt visst med FÖRSTA - det är bara så!

Söt som socker är hon. Grattis fina Äldsta.



KRAM!

2011-09-14 @ 17:20:43
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag håller med tanterna, ett riktigt A-barn! Fortfarande, vid 9års ålder är hon söt som socker och med ögon som gnistrar av lycka! Underbara lilla flicka!



Grattis på 9års dagen!



Kram <3

2011-09-14 @ 17:42:35
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Tolstoy

Sötunge! Våra äldsta talades vid länge ikväll och diskuterade presenter och önskade varandra en fortsatt trevlig födelsedag.

De är fantastiska!

Kram min vän

2011-09-14 @ 20:49:48
Postat av: Fru P

Ja ni... hon är helt bedårande och jag är så förbaskad överlycklig över att hon är min jänta :)



Tolstoy, sjukast av allt är väl ändå att våra äldsta är födda SAMMA JÄVLA DAG?!! Shit va vi tajmade in det bra :)

2011-09-15 @ 08:30:47
Postat av: helena

Att få barn är så fantastiskt så det går inte o beskriva, vad ni är lika förresten..där kan du inte neka precis :)

2011-09-19 @ 21:19:14
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: Fru P

Tack Helena! Blir stolt som en höna :) Ty jag tycker hon är världens vackraste :)

2011-09-19 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0