Time flies. Som fan.

Nämen hur ska man hinna med?

Det går så fort va fan! Plötsligt har man stora barn på 6, 8 och 10 år!! Vad hände?

Plötsligt är tanten 38 år. Det var inte min plan, att bli så gammal så fort!

Jag önskar mig minst 10 h extra per dygn. Minst 50 dagar extra per år.

Tack, det skulle underlätta!

Här följer lite bilder från den gångna veckan. De säger inte hela sanningen dock, jag har verkligen arslet fullt. Verkligen!

Barnen dansar o friidrottar. Barnen har läxor. Barnen har massa kompisar. Mamman har ett fulltime-jobb. Mamman är friidrottstränare. Mamman tränar. Mamman hinner inte umgås med sina vänner eller sin övriga familj.

Men, jag är sååååååå lyckligt lottad. Inte en sekund av min tid med barnen eller en sekund av all service kring dem vill jag byta bort!

Vill bara ha lite mer tid :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0