Små, små ord av kärlek.

 
Det krävs så lite för att göra en människa glad.
 
På mitt jobb har vi sk arbetsgrupper för varje tung kund. Jag är med i flera. Förra veckan var projektledaren på semester och det gjordes en del stora, tunga och allvarliga grejer med en av våra stora kunder. Jag drog lite i trådar och allt flöt på jävligt bra.
 
I slutet av veckan skickade en kollega till mig ut ett mail till alla i arbetsgruppen och jag citerar:
 
"Lite stökig vecka för X med byte av X och X på semester. Bra jobbat alla, framför allt Fru P som gjort ett grymt jobb som projektledare!"
 
En annan i arbetsgruppen svarade med reply to all:
 
"Fru P är ett av naven som får allt att rulla utan gnissel!"
 
Ja, jag blev extremt glad och stolt över mig själv.
 
 
Igår kväll när jag satt i soffan framför tv:n så fick jag ett sms huxflux från en snubbe på jobbet:
 
"Fru P, du är världens bästa kollega, bara så du vet!"
 
 
VA??!!! Vad enkelt det är att bjussa på en sådan grej egentligen. Och vad det lilla meddelandet gör MYCKET. Jag är numera en decimeter längre och går med huvudet högt.
 
 
 
 
 
Undra förresten om det är någon som över huvud taget läser min blogg längre?
 
 

Kommentarer
Postat av: Tolstoy

Du är tillbaka och vilken Come Back! Grattis till dig! Det är du värd!!!
Självklart läser vi fortfarande..

Puss

2012-09-12 @ 20:18:41
Postat av: Lillasyster

Klart vi läser!! Grymt stolt lillasyster:)

2012-09-13 @ 06:29:24
Postat av: Fru P

Men åååh. Tolstoy o Lillasyster - två av mina närmaste. Skönt att ni är kvar :) Jag skall försöka bli mer aktiv :)

2012-09-13 @ 07:47:52
Postat av: Mon

Och jag har visst lagt in så d ploppar upp ett mail när du skrivit nåt så jag läser oxå... :-)

2012-09-13 @ 08:21:30
URL: http://www.mrsevans.blogg.se
Postat av: jama

Jorå.....läser ikapp lite här nu! Var ett rag sen jag kikade in. Men ser att det mesta har jag redan bra koll på för vi har ju vart riktiga fikakompisar senaste tiden!

Ditt jobb verkar fantastiskt! På alla sött o vis......
Sug åt dig berömmet - du är så värd det!
Kram.

2012-09-30 @ 21:01:05
URL: http://jama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0