39

 
Jahaja. Idag är det min födelsedag. 39 år...
 
... VAD ÄR DET FÖR JÄVLA TRAMS?????
 
Hur hann jag med att bli 39 år?
 
 
Jag har, som de flesta vet, stans åldersnoja och får lätt (eller snarare svår) panik över att bli äldre. Från 30 och framåt har det känts jobbigt varje år att fylla år. Förjävla sorgligt att det är så. 
 
Jag får väl börja prata med någon tant igen. Eller nå't.
 
 
Grattis mig själv på 39-årsdagen. Verkligen skoj hördu du. Nästa år blir det storkalas.
 
 
Over and out.
 

Kommentarer
Postat av: A

GRATTIS!!!!
39 år är inget mot 45 (snart 46).
Min åldersnoja har inte mycket att göra med just åldern eller ev rynkor och det små grå som börjat dyka upp (tack för hårtoning),
mer om insikten om den egna dödligheten och att jag inte ALLTID kommer att få finnas för mina barn. That sucks!

Kul tjej med kul inlägg på någons födelsedag! Snack om döden! Skärpning på mig!

Njut av födelsedagen. Hoppas den blir fin!

2013-07-11 @ 10:31:29
URL: http://minsoffa.blogg.se
Postat av: Fru P

Hi hi vi är av samma kaliber A :) Du har humor och självinsikt. Like it.

Jag har noja just av den anledningen också faktiskt. Jag är rädd för framtiden. Rädd för att bli "gammal" och sjuk...

Och mina nära och kära blir också äldre. Mamma, pappa... de blir ju också, tyvärr, äldre.

Men jag ska försöka njuta av min födelsedag :)

Tack för grattis och kram.

2013-07-11 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0