Ni känner inte mig...

 
... tror jag?
 
Kan inte låta bli att le. Trots att jag borde vara upprörd?! Tänkte på de kommentarer jag fått på några av mina inlägg. Från människor som antingen inte säger sitt riktiga namn (och känner mig) eller från heeeelt okända människor som jag aldrig träffat.
 
Oavsett vilket så undrar jag hur jag uppfattas här på bloggen?
 
Ett inlägg skrev jag när jag mådde dåligt. Ett kryptiskt inlägg som jag skrev för att få ur mig lite men som kodades om lite för att "små kastruller också har öron". Då fick jag besök av en "Anton" som tolkade mina förkortningar på ett alldeles übercharmigt sätt. Antingen så fokade "han" på att trampa lite extra på den som redan ligger eller så står det inte rätt till uppe i kolan.
 
Ett annat inlägg handlade om Gekås. Min fantastiska Ullareds-resa med Äldsta mfl. Där jag skrev hur jag tidigare ratat stället och hade tokiga föreställningar om vilket klientel som hängde där. Jag åkte dit och erkände att jag kommer åka igen i framtiden. Fick besök av en "Anna" som lämnat ett sammetslent avtryck.
 
Tror så här... att om man verkligen känner mig. Alltså verkligen. Då vet man att jag är en jävel på att snacka. Och att jag, liksom min farsa (skyller på honom :)), knyter näven i fickan. Det må hända vara ett mindre trevligt drag hos mig men jag är för det mesta benägen att ändra på mina åsikter om motsatsen bevisats.
 
Man vet också att jag slänger mig med ironi väldigt ofta. För kreti och pleti kan detta förstås missförstås och låta jävligt illa... men åter igen, för de som verkligen känner mig så kan de läsa av att det är ironi.
 
Ja, jag ler fortfarande. Är det inte lite halvgulligt ändå, att människor som inte gillar det jag skriver ändå lägger ner energi o kommenterar?
 
 
Hörs då.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Kollade kommentarerna du fått från "Anton" och "Anna".
Tragiska människor. Finns säkert såna som har som enda nöje att, anonymt, sitta oxh skriva taskiga kommentarer till folk de inte känner.
Och apropå Ullared...hahahaha samma fördomar som jag har (mycket beroende på tv-programmet), fast jag känner flera helt "normala" som varit där. Lite sugen på ett besök är jag. :D

2013-07-11 @ 10:26:47
URL: http://minsoffa.blogg.se
Postat av: Fru P

Bästa A :)

Jag lovar att det faktiskt är ganska trevligt att strosa omkring där - även om det är ganska mycket skräp så kan man hitta en hel del fynd :)

Men ursäkta mig nu "Anna", det är lite WT över det hela moouhahahahaaaa

Kram.

2013-07-11 @ 10:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0