På begäran!

 
Fick en liten känga härom dagen igen. Jag är usel på att blogga. Det erkänner jag. Men hur får man tiden att räcka till? Kul dock att det finns de som fortfarande gillar att läsa min lilla diary. Kärlek till er ♥
 
Tiden går alldeles för fort och idag har mina "små" tjejer avslutat sina sista dagar i F-klass, 2:an och 4:an. Vad i helvete hände här?
 
Snart står man liksom där med ett förstorat foto på plakat och hänger blommor runt en liten studenthals. Herregud. Time flies. Too fast.
 
Men det är kul. Det är så himla kul med tjejerna. De är så stora, duktiga och härliga. Det blir ju bara roligare och roligare för vare dag som går. Jag är sjukt stolt över dem ♥♥♥
 
 
Men nu en lite update dårå.
 
 
Om någon frågat mig för bara några månader sedan så hade jag skrattat dem upp i ansiktet - ULLARED? Nähääää du, inte över min döda kropp!!! Det är bara fattiglappar o pajasar som åker dit!
 
Men, vad gör man inte för sin dotter. Äldsta har velat åka dit länge och så åkte vi, jag, hon, hennes bästis och dennes mamma. Vi hade en UNDERBAR helg!
 
 
 
 
Gjorde bara av med 6 500 kr. Gräns.
 
 
Och i helgen som var fick jag äntligen återse MITT Köpenhamn ♥ Som jag älskar den staden. Det landet. De människorna!
 
Borgen
 
Vackra Nyhavn.
 
Vackra Nyhavn. Snygga sambo.
 
Här kunde drengerne pisse.
 
Bakis the Danish way...
 
Snygg fasad.
 
Botaniske Have.
 
Botaniske Have.
 
Botaniske Have.
 
Botaniske Have.
 
En gade...
 
Tjejdrink vid Rådhuspladsen.
 
En annan gade...
 
French Coffée på gaystället Oscar
 
Frukost.
 
Fint väder.
 
Pretty fly for a white guy @Victor
 
Tivoli.
 
Tivoli.
 
Bebisar på Tivoli.
 
Tivoli.
 
 
 
Mange tack Kopenhavn. Vi ses igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Pajaser och fattiglappar ? Du har en skrämmande människosyn .

Svar: Hej "Anna"!
Läs igen om inlägget igen är du gullig. Ty jag var ju faktiskt där själv - trots att jag vare sig är särskilt pajig eller fattiglapp. Jag hade en förutfattad mening, åkte dit och blev positivt överraskad.



pendelilska

2013-06-18 @ 10:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0